12.06.2006

egiboy planlama teşkilatı günlük hayat gözden geçirme raporu #1

egiboy planlama teşkilatı günlük hayat gözden geçirme raporu #1! başlığa bak hizaya gel. neysemkine, plan program ama illa ki geyik olsun deyu bir liste hazırlayalım. bakalım ne yapmışız, akabinde neleri yapıcaz. ahanda:

  • fellik fellik iş aranıyordu, bulundu. checklist'imizi bir tick atalım bakalım.
  • işte işime yarayacak diye (ne dedim ben şimdi, du bakali) pl/sql öğrenmek icap etti, ona kasıyorum.
  • super işverenim cem'in uzun zamandır sürüncemede kalan dijital anket işini halledicem iş dönüşlerinde. çeviri derneği'nin gönlü feraha erecek sonunda :P
  • blog'uma bitirme 'proce'min raporunu falan koymayı planlıyorum. ekşi sözlük'te nasıl çaylak olduğumun, daha doğrusu boşu boşuna çaylak olmadığımın nişanesi olacak bu.
  • bitirme procem ek$iVista'nın beyyyle web'den çalışanını şeettiriyodum, ama binbir türlü "divine intervention" sayesinde (aslında 1001 değil 1, kendileri kronik tez yazma hastalığına tutuldular) sadece autocomplete falan yapan kısmı tamamlayabildim. adam gibi yönlü grafik çizen bir paket bulur ya da yazarsam o da biter... umarım.
  • hexaStrat da dünyanın en kötü yazılmış kod öbeği olma yönünde gelişiyor. en deprecated method'ları umarsızca kullanıyorum valla. acımam.

şimdilik buğadder.

Hiç yorum yok: