26.06.2006

egiboy planlama teşkilatı günlük hayat gözden geçirme raporu #2

geçen seferki listeden hareketle:

  • pl/sql için çalışma yapmıyorum artık, direkt eyleme geçtik. öyle böyle değil.
  • artık çağrı sisteminden geliştirme çağrıları almaya başladım. iki tanesi bitti bile :P sonuncusu ise bayağı zamanımı alacağa benzer, bir master ekran tasarlanması gerekmekte zira.
  • cem'in meşhuuuuur dijital anketiyle ilgili ne yapacağımı bilemiyorum, hiç boş zamanım yok zira.
  • "proce"min raporunu bloga koydum, bundan önceki "comp 491" ile başlayan post'lar onlar. hayrını görenzi.
  • halen ek$iVista web şeysi için grafik çizim paketi arıyorum. galiba cross-platform bişiler yabiciiz, JUNG falan kullanacağız. son görünüm o yönde.
  • hexaStrat olayında atılan zar sonrası hamleleri işleyecek yapıları yazmak kaldı, ki topu topu 4 hamle çeşidi var zaten. lakin, oyunu "foolproof" yapabilmek için devamlı hamle geçerlik kontrolü yapılmak zorunda, ki taş yürütme hamlelerinde biraz takla atmak gerekecekmiş gibi görünüyor. deneyip göreceğiz, bittiğinde de creative commons lisansıyla net'e koyacağım zaten.
  • yukarıda bahsettiğim dijital anket olayı için de bir genel çözüm düşünüyorum; her türlü test tipini üretip veritabanında saklayabilecek bir paket program. kesinlikle pazarlanabilir bir ürün olur.

kapattık kardeşim!

Hiç yorum yok: